maanantai 12. joulukuuta 2016

Saara Aallon mainosarvo ohittaa Joulupukin

Saara Aallon mainosarvo ohittaa joulupukin - Niinistö pesee molemmat


Laulajatar Saara Aallosta on kirjoitettu tänä vuonna 11 100 juttua.
Viestintätoimisto Meltwaterin selvityksen mukaan Saara Aalto on tuonut näkyvyyttä Suomelle lähes saman verran kuin tasavallan presidentti Sauli Niinistö, Slush-tapahtuma ja joulupukki yhteensä, kun katsotaan tänä vuonna julkaistujen juttujen määrää.

Meltwaterin mukaan Aallosta on kirjoitettu tänä vuonna 11 100 juttua. Niinistö on ylittänyt uutiskynnyksen tänä vuonna 8100 kertaa. Slushista on kirjoitettu 2300 juttua ja joulupukista 1100 juttua.
Niinistöstä laadittujen juttujen suhteellinen mainosarvo on Meltwaterin mukaan ollut 81,5 miljoonaa euroa, kun Aallon juttujen mainosarvo on 51,9 miljoonaa euroa, joulupukin 26,9 miljoonaa euroa ja Slushin 18,2 miljoonaa euroa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti