Nyt hemmotellulla 15-vuotiaalla Nicolette Graylla on paha ongelma.
Äiti Nina leikkasi Nicoletten taskurahan tuhanteen dollariin.
Nicolette sai aiemmin joka kuukausi taskurahaa 5000 dollaria. Luksuselämään tottunut teini ei kuitenkaan hyväksynyt äitinsä toimia, vaan vei ongelmansa ja äitinsä suosittuun Dr. Phil -ohjelmaan. Jakso nähtiin viime viikon tiistaina.
- Tiedän, että olen pilalle hemmolteltu kakara, mutta nautin tästä elämäntavasta.
Ihmiset vihaavat minua, mutta toivoisivat olevansa minun asemassani.

Nicoletten mukaan hän tarvitsee ainakin 2500 dollarin taskurahan, koska äiti on töissä koko ajan eikä tee hänen eteensä mitään.
- Haluan äitini ymmärtävän, etten tule toimeen tuhannella dollarilla. Olen tottunut tiettyyn eIämäntyyliin. Äiti ei voi ottaa sitä pois minulta yhtäkkiä, Nicolette sanoi Dr. Philin tiistaisessa jaksossa.
Nicoletten äiti myöntää antaneensa tyttärelleen luottokortin jo hyvin nuorella iällä. Luottokortissa ei ollut käyttörajoituksia, ja välillä kuukausittaiset laskut olivat jopa 10 000 dollaria.
Olen prinsessa ja hinnan väärti
Nicolette on tottunut pienestä pitäen luksusmerkkeihin ja shoppaileekin mielellään designer-putiikeissa.
Viime vuonna äiti laskeskeli antaneensa tyttärelleen 100 000 dollaria ja päätti ryhtyä rajoittamaan tyttärensä kulutusta pudottaen taskurahan viidestä tuhannesta tuhanteen,
- Tunnen itseni torppariksi. En voi yksinkertaisesti elää näin, Nicolette sanoi.
Dr. Phil -showssa Nicolette selitti myös odottavansa 16-vuotislahjaksi 231 000 dollarin arvoista Mecedes Benzia mattamustana, vaikka oikeasti haluaisi Bentleyn.
- Olen prinsessa. Olen taatusti hinnan arvoinen.
Nicoletten mukaan "äiti koskaan huolehtinut minusta lapsena, eikä rakastanut, hän antoi minulle vain rahaa". Yksinhuoltajaäiti myönsi kantavansa huonoa omaatuntoa, koska oli tehnyt aina kovasti töitä eikä hänellä juuri ollut aikaa lapselleen.
Nicoletten suunnitelma pakottaa äiti nostamaan taskuraha 2500 dollariin ei kuitenkaan onnistunut. Dr. Philin neuvo äidille oli pitää kiinni taskurahan leikkauksesta ja hoitaa äiti-tytär-suhde kuntoon.
Lähde: Stern